Obserwatorzy

17 stycznia 2014

Czerń i biel dla Pierre Rene

Hej kochani :). Postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie na ambasadorkę Pierre Rene. Widzę, że poprzeczka jest wysoko postawiona, więc szczerze mówiąc wysłałam prace, ale wątpię, że się uda, ale bardziej żałowałabym nie próbując w ogóle :). To moje pierwsze zdjęcia wykonane przy sztucznym oświetleniu. Tak, tak w końcu nabyłam dwie lampeczki. Teraz czas studniówkowy, więc mam masę makijaży do wykonania wieczorami, więc zakup lampek był dość istotny, a są na tyle silne, że mogę robić zdjęcia. Myślę, że dzięki temu blogspot nabierze rozruchu i więcej będzie się tutaj działo :). A oto moja propozycja:





Do stworzenia makijażu użyłam farbek do ciała marki Kryolan ;). 

5 komentarzy:

  1. pomysłowe! brawo:))) powodzeniaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale cudo! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jaaa! Extra! Troszkę przeraźliwe jak na pierwszy rzut oka ...ale pomysłowe, kreatywne:) Trzymam kciuki! I obserwuję oczywiście :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za komplementy dziękuję, ale jeśli chodzi o powodzenie to nie dziękuję żeby nie zapeszyć hehe :))

    OdpowiedzUsuń