Obserwatorzy

26 stycznia 2014

Blue Glitter

Czesć :). Jesli sledzicie mnie na fejsie, pewnie wiecie, że w piątek, miałam przyjemnosć pracować z Jovanką. Malowałysmy gosci na duzym evencie firmowym organizowanym przez grupę Hevent. Tematyką było "Lodowe Królestwo". Przy moim stanowisku pracowali również Łukasz oraz Magda. Po drugiej stronie sali malowały Agata, Ewelina oraz Kamila. Mega zdolne osoby. Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać :). Jak tylko dostanę jakies zdjęcia, utworzę fotorelacje. Póki co wrzucam zdjęcie makijażu w którym byłam tego dnia :).





A oto królowa sniegu <3.

Mua Jovanka 
Hair Łukasz Bodzioch

Jest absolutnie cudowny <3!!

Edit:






  3...2...1 głupie miny !




11 komentarzy:

  1. śliczny makijaż masz :) ten glitter powala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba ;) !
    gratuluję kolejnego spotkania z innymi wizażystami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęsy miałaś naturalne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to sa za cienie,te niebieskie swiecace?

    Bardzo ladnie wygladalas,gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Zrobiłam kreskę żelowym linerem, który niby miał w sobie brokat ale niewidoczny, więc na mokry eyeliner nakładałam zwykły brokat :).

      Usuń
  5. Gdzie kupilas sztuczne rzesy, gdzies w nowej hucie? :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam tu ardell, a one są tylko na internecie dostepne :).

      Usuń
  6. o dziękuje :-) a jakiś numer konkretny rzes ? Chcialabym kupic takie jak masz na makijazu swoim wyżej :-) buzki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/mc-rzesy-ardell-demi-wispies-black-klej-gratis-i3868572660.html

      Usuń