Obserwatorzy

22 sierpnia 2013

Recenzja tuszu Miss Sporty

Tak wiele osób pyta się o to jaki tusz polecam, a ja od kilku lat używam różowego z MissSporty i jest dla mnie niezastąpiony i nie szukam żadnego innego. Bardzo mi przypadł do gustu. 

Plusy
- Niska cena 
- Bardzo dobrze wydłuża rzęsy
- Ma szczoteczkę, którą łatwo jest rozdzielać rzęsy
- Intensywna czerń

Minusy
- Kiedy nałożymy go za dużo, skleja rzęsy

Zdjęcia


Efekty są takie jak widzicie, dla mnie ekstra. Za taką cenę tym bardziej nie ma czego żałować i można śmiało wypróbować ten tusz. Do kupienia w Rossmanie i nie jestem pewna, ale powinien być też w Naturze. Cena to jakieś 12-14 zł. Serdecznie polecam. 

Okej kochani póki co, zabieram się za montowanie filmiku na ślepo z Wocial, tu macie mini-zapowiedź:
I jak już ten filmik wrzucę, biorę się za nagrywanie kolejnych, także do zobaczenia! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz