Obserwatorzy

2 sierpnia 2013

DIY: Jak zrobić pomadkę

Dzisiaj całkiem nietypowo, bo z rodzaju DIY. Jak zrobić pomadkę o dowolnym kolorze?
Będziemy potrzebować:
-Wazelinę lub balsam do ust
-Cień do powiek
-Wykałaczkę
-Coś do mieszania (np patyczek, wykałaczka etc.)
-Świeczkę
-Zapałki/Zapalniczkę
-Pojemniczek na naszą pomadkę

Jak zrobić?
Na łyżkę dajemy trochę wazeliny/balsamu i skruszonego cienia do powiek. Ma być mniej więcej pół na pół, jeśli nasza pomadka będzie za gęsta, dodajemy więcej wazeliny/balsamu. Trzymamy to nad zapaloną świeczką i czekamy aż się roztopi, cały czas mieszamy żeby nie było żadnych grudek. Uważamy żeby nie zagotować! Wlewamy zawartość łyżki do naszego pojemniczka, czekamy aż wystygnie i mamy naszą pomadkę :)!


Możemy dodawać też brokaty, pole do popisu jest wielkie :). Uważajcie przy ciemnych kolorkach bo ciężko jest domyć ręce :). Ja lecę robić pomadki hehe ! Efekty na pewno wstawie na photobloga. Wasze efekty wysyłajcie marymakeup@op.pl tutaj. Będzie mi bardzo miło.

A u góry notki macie zdjęcie jak pomadka prezentuje się na ustach :). 

Moje pomadki (kliknij w zdjęcie aby powiększyć):


Uwagaaa, sporo osób namawia mnie żebym założyła fanpage na facebook'u. Dużo osób też pyta czy już taki posiadam. Szczerze powiedziawszy nie jestem do tego przekonana, jak Wy myślicie? Zakładac?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz