Obserwatorzy

25 lipca 2013

Istota bazy

Cześć! Dzisiaj chcę poruszyć temat bardzo ważny, mianowicie bazy pod makijaż. Jakieś 3-4 lata temu jak zaczynałam się intensywniej interesować makijażem uważałam, że baza jest do niczego niepotrzebna i że jest w makijażu zupełnie zbędna. Nic bardziej mylnego. W końcu przekonałam się do kupna bazy i jestem bardzo zadowolona z podjęcia tej decyzji. Postaram się pokazać Wam jak istotna jest baza pod względem tego jak pięknie wydobywa pigment z cieni.

TUTAJ TEST OBU BAZ!

Do testów użyłam dwóch baz:

Oraz cieni z trzech paletek:




Oto efekt:

No cóż, sami widzicie ile baza potrafi zdziałać. Chyba nie muszę za specjalnie komentować tych zdjęć. Dodatkowo widzimy, że lepsza jest baza z L'oreal od tej z Inglota, teraz wiem, którą kupować na przyszłość, chociaż niewykluczone, że wypróbuję bazy z innych marek, może jakieś polecacie?

Następne posty >>> 
-Tutorial na makijaż w stylu Effy Stonem (serial Skins)
-Tutorial na makijaż reggae

Zapraszam na mojego photobloga photoblog.pl/marymakeup



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz