Obserwatorzy

14 maja 2014

Sesja z Izą

Cześć wszystkim :). Dzisiaj przychodzę z postem w którym możecie obejrzeć zdjęcia, które zrobiłam z Izą w Niepołomicach ;). Jestem zauroczona tymi terenami, bo jest tam mnóstwo świetnych miejsc do robienia zdjęć.

Jeden z nich to Zamek Królewski:




Oto zdjęcia zrobione właśnie w środku zamku:




Kiedy znudziła nam się sceneria zamku, postanowiłyśmy pójść kilka kroków dalej, aby cyknąć parę fotek w ogrodach królowej Bony ;).







I oczywiście parę zdjęć Izy zrobionych właśnie w tej scenerii: 


Potem poszłyśmy do parku, który jest nie daleko zamku, bo wystarczyło przejść przez ulicę ;).
Widząc piękne kwiaty oczywiście zrobiłam fotę:

A potem przeszłam do dalszego focenia Izy



Następnie udałyśmy się na najlepsze lody w okolicy. Tutaj mam jedyne swoje zdjęcie ;d.

Następnie wybrałyśmy się na stadninę konną, niestety potem brakło mi już baterii i nie zrobiłam więcej zdjęć ;<. Aczkolwiek obie z Izą z chęcią spędziłyśmy tam chwilę ze względu na to, że obie również jeździmy ;). Stadnina znajduje się zaraz za zamkiem. Także chyba jest jasne, dlaczego tak spodobało mi się to miejsce. Wystarczyło przejść się chwilę spacerkiem i co chwile napotykałyśmy nowe miejsca, do zdjęć. I tak to nie wszystkie, które się tam znajdują :). 


W dzisiejszym poście to wszystko. Buzi ;*.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz