Obserwatorzy

8 maja 2014

Delikatny makijaż dzienny / Get Ready With Me. FILMIK

Hej :). Jeśli ktoś śledzi mnie na fejsie, to na pewno już wie, że w końcu zebrałam się na kupno nowego aparatu. Mianowicie Canon 700d. Nagrywa on w HD, więc zdarzyłam oczywiście nakręcić filmik. Mam go od wczoraj, więc jeszcze nie do końca się z nim "zapoznałam". Myślę, że z czasem zdjęcia i filmiki będą coraz lepszej jakości :). Tymczasem zapraszam do obejrzenia tego, jak wykonuję codzienny makijaż. Dajcie znać czy podoba Wam się nowa jakość zdjęć i filmików :).





2 komentarze:

  1. Wow świetny makijaż :)
    Szkoda tylko , ze filmik jest w tak bardzo przyśpieszonym tempie :( Nie widać też zbyt dokładnie jakie produkty zostały użyte do makijażu:( może w poście będziesz dodatkowo opisywała jakie produkty po kolei zostają użyte ?
    Jeśli chodzi o jakość zdjęć to myślę , że są lepsze . Sama planuję zakup nowego aparatu w lipcu i zastanawiam się dokładnie jaki model wybrać bo zakup to jedno a obsługa to drugie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to GRWM, w tutorialach o wiele dokladniej opisuję kosmetyki. Na pewno bede wypisywac nazwy, już dawno mialam dopisac uzyte kosmetyki ale ostatnio totalnie brak czasu ;/. Ale nadchodzą wakacje, a wtedy ruszę pelną parą :).

      Usuń