Obserwatorzy

18 marca 2014

Kozieradka - ratunek dla wypadających włosów.


Witaam! Dzisiaj krótki post na temat kozieradki.Ostatnio moje włosy zaczęły okropnie wypadać. Pierwszy raz w życiu się z tym spotkałam, bo raczej narzekałam na to, że są za gęste. Postanowiłam je ratować przy pomocy kozieradki. Moja kuracja trwała nie cały miesiąc i starałam się codziennie na minimum 2 godziny nakładac kozieradkę za pomocą pipety we włosy. Na zdjęciu wyżej widać jak wygląda zaparzona kozieradka. Niestety wywar śmierdzi rosołem, co wielu osobom przeszkadza, ale ja lubię rosół, więc nie było z tym problemu haha ;). Efekty? Pierwsze rezultaty widziałam po 2 tygodniach. Włosów wypadało coraz mniej aż w końcu po miesiącu przestały wypadać. Czy przyśpieszyło to porost włosów? Nie sądzę. W ciągu półtorej miesiąca urosły 2 cm.

Podsumowując kozierdka może i nie jest cudem na porost włosów, ale jeśli macie problem z wypadaniem to gorąco polecam :).




1 komentarz: