Obserwatorzy

11 października 2013

Na żółto i na niebiesko z Marizą

Heej ;). Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam, ale zdecydowanie obowiązki mnie przestają, muszę w końcu jakoś rozsądnie ułożyć sobie plan dnia, bo póki co, wszystko jest w rozsypce i moje plany zmieniają się z minuty na minutę, a już nie wspominam o tym, żeby mieć czas zadbać o bloga. Jutro już od 9 do 15 jestem zajęta, ale postaram się zmalować coś w wolnej chwili i już nawet wiem co. Kiedy w końcu kupię sobie lampy to będzie dużo wygodniej bo makijaże będę mogła robić nawet nocą, a póki co jestem skazana na światło dzienne. Dzisiaj dostałam statyw, więc wszystko idzie w dobrą stronę jeśli chodzi o zakupienie sprzętu do zdjęć oraz do nagrywania :). Dzisiaj kolorowa kreska ;p. 



Użyłam tu cieni od Marizy Błękitna Laguna 6866 oraz Kwaśna Cytrynka 6842, a do podkreślenia brwi brązowego cienia z Rimmela i jeszcze pod łuk brwiowy i w wewnętrzny kącik biała kredka ;). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz